שם מייל

נקודת המוצא שלי כשאני באה לתכנן חלל מסחרי ולהעצים בכך את המותג של החברה היא שכל חלל של חברה הוא מוצר שיווק וככזה הוא מהווה חוליה בשרשרת תהליכי השיווק של החברה. האסטרטגיה של ראית החלל המסחרי כמוצר שיווק היא הבסיס לעיצוב הפנים התדמיתי הממתג ומובילה תהליך תכנון ייחודי שבסופו גם ה"מוצר" – החלל המעוצב – הוא הרבה יותר מעוד משרד או מרפאה מעוצבים וטרנדיים – הוא גם משדר בעוצמה את המסרים והערכים של החברה כלפי פנים הארגון, לצוותי העבודה וגם החוצה, לאורחים, לקוחות וספקים.

החלל הממותג יוצר סינרגיה עם שאר הפעולות השיווקיות והשלם הנוצר גדול מסך חלקיו. ליצירת "השלם הגדול" (מסך חלקיו) המסרים העוברים דרך החלל צריכים להוות כאמור, חוליה מקשרת ולהתאים לניירת , לאתר, ללוגו ולכל תהליכי התקשורת השיווקית. לכן, התהליך של יצירת הקונספט העיצובי יהיה מורכב ומחוייט יותר (אפשר לקרוא לזה tailor made, או מותאם לקוח) מתהליך קונספט רגיל שרוכב בדרך כלל על גל אופנתי מסוים ולא בהכרח קשור לחברה עבורה הוא מבוצע.



עיצוב משרד SPACECOM